fredag 25 september 2009

Ännu en marknadsdag på Salbergsgården!


Lördagen den 19:e sept visade sig vädret från sin bästa sida och det var en perfekt dag för att gå/stå på minimarknad. Vi hade fått några fler bra smyckesstativ till denna dag vilket gör det lite lättare för oss att visa upp våra smycken. Det var en god genomströmning av besökare och många stannade en stund för att kika på våra alster :). Tack Lena för att vi fick komma!

tisdag 8 september 2009

Bloggen är på g...

Vi är helt nya på det här med att själva blogga så det tar lite tid att få ordning på vår blogg men den är iaf på g =)

torsdag 3 september 2009

Hantverksdag på Sahlbergsgården i Ullstämma

Lördagen den 19 september står vi återigen på Salbergsgården i Ullstämma. Tillsammans med flera andra av traktens hantverkare finns vi där mellan 11-14. Gå in på hemsidan: www.salbergsgardensbod.se/ för vägbeskrivning och mer information. Oss hittar du i det nybyggda orangeriet. Välkomna!

Nu börjar vi...

I fredags begav vi oss till Loftahammar för att för första gången stå på en riktigt stor marknad. Vädret var med oss och sensommaren visade sig från sin bästa sida. Fredagen började ganska lugnt men vi blev varnade för att lördagen skulle komma med den stora anstormningen. Vi hade många intresserade, glada och köpsugna kunder hos oss. Som tur var hade Ewa erbjudit sig att hjälpa till, vilket visade sig vara vår räddning. En jättetrevlig helg som gav mersmak.