torsdag 3 september 2009

Nu börjar vi...

I fredags begav vi oss till Loftahammar för att för första gången stå på en riktigt stor marknad. Vädret var med oss och sensommaren visade sig från sin bästa sida. Fredagen började ganska lugnt men vi blev varnade för att lördagen skulle komma med den stora anstormningen. Vi hade många intresserade, glada och köpsugna kunder hos oss. Som tur var hade Ewa erbjudit sig att hjälpa till, vilket visade sig vara vår räddning. En jättetrevlig helg som gav mersmak. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar