Lördagen den 19 september står vi återigen på Salbergsgården i Ullstämma. Tillsammans med flera andra av traktens hantverkare finns vi där mellan 11-14. Gå in på hemsidan: www.salbergsgardensbod.se/ för vägbeskrivning och mer information. Oss hittar du i det nybyggda orangeriet. Välkomna!
torsdag 3 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar