Lördagen den 19:e sept visade sig vädret från sin bästa sida och det var en perfekt dag för att gå/stå på minimarknad. Vi hade fått några fler bra smyckesstativ till denna dag vilket gör det lite lättare för oss att visa upp våra smycken. Det var en god genomströmning av besökare och många stannade en stund för att kika på våra alster :). Tack Lena för att vi fick komma!
fredag 25 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej Mona!
SvaraRaderaKul att du hittade till mig.
Anne och jag pratade just om den 21e i går och sade att vi skulle försöka ta oss dit tillsammans då.
Lägger till dig på bloglovin så har jag koll på när ni uppdaterar.
Kram Lina
Hejsan!!
SvaraRaderajag hittade dig genom andra bloggar fin blogg du har :)
amanda♥♥