Bjuder gärna på äkta bubbel, det är det värt. Både få lite utbildning OCH umgås med goa vännen =). Vi är nog 27 lite till.... men det är hårfint ;) kramar
Vi är två tjejer som brinner för smycken och pärlor i alla dess färger och former. Här kan du följa oss i vår smyckestillverkning. När vi inte pysslar med pärlor så arbetar vi på våra ordinarie jobb, umgås med våra familjer och vänner. Njuter av livets goda!
Ha 27-åringar kan ni lägga ner direkt...Vad kul att ni har en blogg. Nu får ni se att ni slukas. Krävs nästan äkta Champagen, hihi...
SvaraRaderaKramkram Anne
Bjuder gärna på äkta bubbel, det är det värt. Både få lite utbildning OCH umgås med goa vännen =). Vi är nog 27 lite till.... men det är hårfint ;) kramar
SvaraRaderaHar du lagt upp det själv??/ kram
SvaraRadera