tisdag 8 september 2009

Bloggen är på g...

Vi är helt nya på det här med att själva blogga så det tar lite tid att få ordning på vår blogg men den är iaf på g =)

3 kommentarer:

  1. Ha 27-åringar kan ni lägga ner direkt...Vad kul att ni har en blogg. Nu får ni se att ni slukas. Krävs nästan äkta Champagen, hihi...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Bjuder gärna på äkta bubbel, det är det värt. Både få lite utbildning OCH umgås med goa vännen =). Vi är nog 27 lite till.... men det är hårfint ;) kramar

    SvaraRadera
  3. Har du lagt upp det själv??/ kram

    SvaraRadera